fredag 8 maj 2009

söta TYGHJÄRTAN

Läste för ett tag sedan i den mysiga bloggen Ellas inspiration, och där tipsade hon om vad man kunde göra med små stuvbitar man bara ligger. Små söta tyghjärtan!
Åhhh.. det måste jag ju bara göra. Har ju en massa smårutigt tyg ligger som jag inte vet vad jag kan göra med...om inte...hmmm...små söta tyghjärtan! Japp igår satt jag o pillade med det. Texten är gjord med transfertryck, har använt mig av ett typsnitt som ser ut som korsstygn, (nääää tyvärr...det är inte jag som har broderat!)


Har en del kvar att sy och fylla med kuddstopp, MEN jag kunde inte vänta med att visa er dom jag är färdiga med. Vissa är med hänge på och vissa utan.



Användningsområdena är många, det är bara fantasin som sätter stopp! Du kan t.ex. hänga en på barnvagnen, lägga en på bordet bland dina andra fina saker, hänga en på dörrhandtaget, hänga ovanför barnets säng m.m. Eller kanske en fin present till någon du tycker om!




Text:

LYCKA PAPPA ÄLSKLING MAMMA KRAM

Har även brun/vit rutigt samt svart/vit rutigt tyg att göra hjärtan av samt lite av rött/blått/grönt.

Vill du ha en egen text på ett tyghjärta, t.ex. ett namn m.m.? Meila mig så ordnar jag det.
Mått: ca 14 cm lång och 12 cm som bredast.
Pris: 50:-

6 kommentarer:

  1. guud så söta, Önskar mig en sån till födelsedagspresent!

    SvaraRadera
  2. Okej! Det är antecknat...=)

    SvaraRadera
  3. Mysiga. Vill beställa ett hjärta med Tack, ska ge till mina toppenföräldrar:)

    SvaraRadera
  4. Helen: Det kan du absolut göra. Ja dom är toppen, det håller jag med om! Kram

    SvaraRadera
  5. kan du inte ha tävling om ett sånt hjärta:)?

    SvaraRadera
  6. Mikaela, jag ska ha det i åtanke! Måste klura på en bra tävling bara...Har du nån ide? kram fija

    SvaraRadera