söndag 31 maj 2009

Mors dag!

Blev väckt med frukost på sängen av min underbara familj idag...det är ju bara så mysigt! På brickan fanns även ett litet paket från Mathilda. Första gången jag fått ett "riktigt" paket av henne. Har ju mest fått nått gulligt handskrivet kort eller teckning av henne, men nu var det något hon köpt och verkligen valt ut till MIG. (Gumsan, va du är gullig)
I paketet fanns ett jättefint armband med en stor blomma på i guld...*nära till en tår*
Tack familjen!
Var på examens partaj hos min vän E igår...jättetrevligt var det. Käkade smörgåstårta och sjöng singstar med trevliga människor...kan inte bli bättre! Kan ni gissa vad E fick i examenspresent av mig... RÄTT! Ett design by FIJA smycke..otippat va?
Gjorde ett namnsmycke med hennes barns namn. Tyckte att ett gummihalsband i svart skulle passa henne då hon är lite av en "rockbrutta"...=) Uppskattat var det iallafall. Fick ytterligare några beställningar på fler namnsmycken av några av gästerna.....*KUL*
Kvällen lider nu mot sitt slut så jag ska nog ta o greja med mina beställningar!
Ha de


Examenspresenten!
(Namnen syns väldigt dåligt på bilden)

Beställning!

4 kommentarer:

  1. Tack för mitt jättefina halsband! Är SUPERNÖJD! Visste att det blev bäst att du fick designa utan min inverkan! ;) Kram S

    SvaraRadera
  2. Hej kussen!!
    Hade ditt halsband på mig på gris festen och gjorde reklam för dig;))
    Sa även att dom kunde titta förbi på onsdag får se hur dom minns...
    Alla trodde det kosta typ det dubbla och att jag hade köpt det hos någon affär... Jippi Jippi
    Tror jag ska bli en vandrande reklam pelare SE HIT GOTT FOLK SMYCKEN FRÅN "DESIGN BY FIJA"
    KRAM på dig kusse murran

    SvaraRadera
  3. Haha...va roligt!
    Ja kan du inte gå med såna där plakat hängandes på kroppen!
    Ser fram emot onsdagen!
    Du är bäst! kram

    SvaraRadera