torsdag 28 maj 2009

Så glad!

Vilken rusch det vart idag på mina smycken, den ena beställningen efter den andra har förgyllt min dag. Jag är som i ett lyckorus för att ni vill ha mina smycken..tack tack allihop.
Detta stärker mitt självförtroende till max...jag är ju ganska så självkritisk annars som jag tidigare nämnt!

Fick en annan beställning på en avslutningsklänning till en 9-åring...helt fria händer med ett tyg som beställaren köpt. Vitt siden och vitt tyll och limegrönt sidenband...
Undra vad man ska hitta på med dessa ting? Grubbla hela natten lång antar jag, avslutningen är ju snart....
Men först måste jag sy iordning tunika 1 år först o främst...M, väntar du på den eller? Klar snart, jag lovar! Kom inte iväg som planerat på min tygjakt förra helgen.

Imorgon kommer det ett litet paket i brevlådan med diverse smyckestillbehör..alltid kul att ha något att se fram emot. Sen kan jag tillverka ÄNNU mera blingbling till er! **LER**

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Gog morgon på dig!! hoppa direkt in på din sida för att titta vad du har hittat på... höjden på min dag.. vet att jag ska ha visning på onsdag men kan ej rå för att jag är så nyfiken... Aisha räknade sina pengar igår för att se om hon har råd med något smycke... lilla gumman ;))
    Ha en toppen dag så hörs vi sen en toppen dag idag verkar det bli med gris fest i stan

    SvaraRadera