måndag 25 maj 2009

Nya halsband!

Ja nu är det smycken som gäller för näääästan hela slanten!
Jag mår så bra i hela mig när jag får greja med mina egna händer och skapa fina saker, sen får man ju hoppas att andra tycker det är fint också.
Min sambo H lärde mig att löda igår eftersom jag ville tillverka egna hängen till halsband. Har så mycket ideer i mitt lilla huv'e som bara vill ut. Lödningen gick bra och är riktigt stolt över mitt presterande. Efter några timmar av inandning av diverse lödningsmaterial kände jag mig smått konstig så jag fick sluta.
Men idag färdigställde jag mina halsband med egendesignade och egentillverkade hängen och textberlocker.
Vill ni se? Såklart ni vill...

Halsband med blomma m. gröna swarowskikristaller, textberlock: LYCKA.
Kedjelängd 45 cm + kedja m. hänge 10 cm.

Pris: 149:- *Endast 1 kvar* *SÅLD*


Halsband med hjärta m. silvergråa pärlor, textberlock: AMORE.
Kedjelängd 45 cm + kedja m. hänge 10 cm.

Pris: 149:- *SÅLD*

2 kommentarer:

  1. hej ska bli så intressant att se alla dina smycken.... hmm känns att någon kommer att bli urfattig men snygg....
    love U

    SvaraRadera