söndag 10 maj 2009

Kanada nästa...

Nu har 2 av mina tunikor hittat ett nytt hem.....I KANADA! Det var en farmor/mormor? som skulle skicka dom till sina barnbarn där...*wow* säger jag!


känner du doften?


Ville bara visa det bästa jag vet med försommaren.....doftande liljekonvaljer. På cykelturen vi gjorde idag upptäckte jag en massa härliga liljekonvaljer i en skogsglänta! Var ju bara tvungen att stanna och plocka med mig en liten bukett hem! Dom doftar nått så otroligt gott i köket nu....mmmmm...I like

Har även pysslat vidare med några hjärtan, ny text o typsnitt!
Här är några exempel:

...grattis......eller ett litet tack...
Några namnhjärtan som 2 små mysiga trollungar ska få:

2 kommentarer:

  1. Säljer du sånna hjärtan, va kostar dem isåfal???

    SvaraRadera
  2. Ja absolut säljer jag mina hjärtan!
    Jag tar 50 kr för ett hjärta. Är du intresserad så skicka ett meil till fija78@hotmail.com.
    Ha de

    SvaraRadera