söndag 10 maj 2009

Äntligen hemma huset, nu till salu!

NI som följer Äntligen hemma och är stormförtjusta i huset dom renoverat har nu chansen att lätta på sina plånbokar och hosta upp en summa på minst 11 995 000:-, så blir det ert!
Kolla in http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/425956.
Vore jag sådär snuskigt rik så skulle jag inte tveka en sekund...så läckert. Fast vissa grejer var väl inte helt i min smak, typ master bedroom med en "svävande säng". Diggar tvättstugan som är sådär lekfullt snyggt och det härliga vardagsrummet med den öppna ytan. -Nåja, vad är villa på lidingö.....när jag har mitt drömh...hmpfff....allting är relativt här i världen....! Men jag gillar där jag hamnat, det är vårt alldeles egna.

Fija pysslar vidare! Ha de gott...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar