tisdag 5 maj 2009

snorigt värre

Usch vad det är tråkigt att vara sjuk, man orkar ju ingenting! Men hinner inte ligga tills sängs o vila upp mig heller för jag har en 2-åring hemma som kräver sitt....han tycker nog inte mamma är så rolig just nu!! Han hade sån överskottsenergi nu på kvällen så det var helt galet, stackarn!
Mina syprojekt ligger i vila tills orken kommer ikapp mig!


NAMNTÄVLING!
Ge förslag på namn till mitt egna märke.
Den som ger det bästa förslaget får en trevlig gåva.
Lämna ditt bidrag under kommentarer t.o.m. 31/5. Vinnaren presenteras här den 1/6, så håll utkik då om just du vann.
Min gåva är en kort väst i svart linne i valfri storlek 2-4-6 år.

Nu ska jag snora vidare! Ha de gott.

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. "SolDesign"

    För att du är en mycket duktig designer av barnkläder samt att du älskar att vakna av solens strålar

    Lotta

    SvaraRadera