torsdag 14 maj 2009

Inhandlat bokstavsstansar...


Ni som känner mig vet ju att jag är impulsen själv. Slår man upp ordet impulsiv i ordboken då ser ni nog en bild på mig där...hihi
Ville bara tala om att i impulsens hetta så har jag gått och inhandlat boktavstansar....vad ska hon med det till undrar ni nog nu!
JO SÖRRU...jag ska börja tillverka namnsmycken! Man måste ju testa allt en gång i livet så vi får se om jag blir lika fanatisk denna gång. Som sagt var så blir jag ju så tokig i ALLT som har med pyssel att göra och bara måste testa. *ler*
Nu var det en tävling från ellas inspiration som inspirerade mig, tyckte ju att smycket var så fint!
Ska ut på nätet nu o beställa hem ett gäng "tags" och berlocker m.m. Så snart vet ni vad ni får se här... *stoooort leende*
Kram på er

6 kommentarer:

  1. Hej kusin vitamin!!
    Vill först och främst komentera att din sida ser fantastisk ut :))som du med gör!!
    Du vet säkert att jag vill ha ett fint smycke med min familjs namn på!! har ett i mitt huvud nu som jag kan berätta för dig!! ska du göra ringar örhängen armband mm!!
    Har ej varit och tittat efter tyg än du vet ju hur livet är som stressad tre barns mor... Kram Kram kussen

    SvaraRadera
  2. Jenny, du får berätta din ide när vi ses! Fixa tyg så fort som möjligt, skolavslutningen är ju snart.
    Vi får se vad det här med smyckena landar..en sak i taget.
    Puss puss/Fija

    SvaraRadera
  3. Vart köpte du dina bokstavsstansar?
    Clas ohlson och jula har slit på lager och jag vill ha nuuuuu! =)

    SvaraRadera
  4. Catrin, det var på clasohlson jag köpte mina!!! Ja så är det ibland när man vill ha saker nuuuuuu.....det är skit, jag vet!! Hoppas du får tag på dina stansar inom snar framtid iallafall...=)

    SvaraRadera
  5. hej!!
    Är själv på jakt efter bokstavsstansar och brickor!

    undrar om du vill vara snäll o dela med dej, vart du köpte dit?

    har du alfabetet a-ö

    hanna

    SvaraRadera
  6. Som jag skrev ovan köpte jag mina på clas ohlsson. Är a-z och 1-9. Prickarna får man göra själv om man vill ha åäö...=)
    Brickor köper jag på olika ställen beroende på var jag beställer, finns många bra nätbutiker. Grodansshop, lilla pärlan, pearlized m.m.
    Kram Fija

    SvaraRadera