torsdag 11 juni 2009

Somriga halsband

Har precis sytt färdigt Mathildas skolavslutningsklänning...*PUST*
Efter mycket oro och tjat om att sy färdigt den från Mathilda är den ÄÄÄÄÄNTLIGEN klar..fick ett väldigt hotfullt sms av henne för några dagar sedan om att jag bara måste sy klart den annars skulle hon gå naken till skolavslutningen...hon känner tydligen inte sin mamma hon! Som person jobbar jag bäst under lite press och med det menas att jag för det mesta gör klart saker i sista sekund. Som nu 12 timmar innan skolavslutning...är den klar! Inget att oroa sig för ju...
Hon vart väldigt nöjd med sin röda klänning och det är ju huvudsaken! Hon är nyss utkommen ur duschen och jag ska strax rulla upp håret på henne..lilla prinsessan, kan verkligen inte fatta att hon börjar 5:an till hösten! Allt går så fort nuförtiden, konstigt att jag själv inte blir ett år äldre...visar nedan lite nya halsband jag gjort under dagen.

Kedjelängd 60 cm med togglelås frampå. Hänge ca 10 cm med vita snäckskalspärlor.
Pris: 99:- *SÅLD*
Kedjelängd 60 cm med togglelås frampå. Hänge ca 10 cm med mörkrosa snäckskalspärlor.
Pris: 99:- **SÅLD**

Kedjelängd 60 cm med togglelås frampå. Hänge ca 10 cm med turkosa snäckskalspärlor.
Pris: 99:- *SÅLD*

2 kommentarer:

  1. hej fija måste bara säga tack än en gång!! klänningen blev succe samt halsbandet!!
    Tack TAck TACk TACK

    Från Jenny och Aisha

    SvaraRadera
  2. Vilken tur...för mig!
    Du måste skicka ett kort på henne med klänningen på, please!
    ..det var så lite så, du vet att jag ALLTID ställer upp.
    KRAM

    SvaraRadera