onsdag 3 juni 2009

Smyckesvisning

Hela dagen lång har jag våndats inför min allra första smyckesvisning som ägde rum nu under kvällen. När alla hade gått släppte alla nerver och huvudet brast ut i värk Men lika glad är jag för det för det gick över förväntan. Många beställningar på namnsmycken vart det samt lite försäljning av den befintliga kollektionen. En liten tunika hittade ett nytt hem och alla verkade nöjda. Kusinen/värdinnan bjöd på kladdkaka m. grädde, såååå gott. Och inte nöjer man sig med en bit inte....hur ska det gå det här, med beach 2009. Man börjar undra!

Nu har jag att göra gällande smycken, och det tackar jag för!
Kul att ni kom idag, tjejer! Jag vet att några av er har hittat hit till bloggen...

Kram

2 kommentarer:

  1. Va kul att det gick bra! Lycka till med smyckerna!

    SvaraRadera
  2. Det gjorde du bra, är så glad att du kom och hade visning super fint var allt, bättre i verkligheten!!
    Tack en en gång allt var toppen!!
    Kramar och pussar kusin vitamin

    SvaraRadera