onsdag 24 juni 2009

Nu tar jag semester!

Hoppas ni passar på att vara ute i solen nu när den har visat sig från sin bästa sida...och i fleeeera dagar t.o.m. Har bara varit hemma dessa dagar i trädgården o Leo har sprungit i "krokkobilen". (en krokodil man kopplar vattenslangen på o sen sprutar den ur olika hål).
Jag njuter till max och när jag inte klarar av att sitta i solen går jag ner i vår svala källare och pillrar med mina smycken, sen går jag ut i solen lite, och så går jag ner...osv.
Så idag har jag fått ihop ett halsband!
NI VET VÄL ATT DET GÅR ATT FÖRSTORA BILDERNA GENOM ATT KLICKA PÅ BILDEN. (tyvärr funkar det inte på alla dock)



Halsband med 2 olika kedjor och hänge med snäckskalspärlor i olika färger (rosa, olika bruna, lila) och några silverdetaljer. Kedjan är 62 cm+ hänge 8cm.
Pris: 149:- **SÅLD**

Och fr.o.m. NU tar jag lite semester! Åker ner till göteborg imorgon för att gå på Metaltown fredag-lördag och lyssna på musik och bara ha de GÖTT, som dom säger där nere! Kommer inte hem förrän på söndag igen. Så nu är pysselverkstan stängd...

KRAM PÅ ER SÅ LÄNGE!

3 kommentarer:

  1. Åh får man köpa det där halsbandet??? Det var ju HUR fint som helst!!!

    SvaraRadera
  2. Absolut, det är ditt Marita! Vi kan ordna upp det praktiska efter Göteborg. KOmmer hem på söndag!
    Kram

    SvaraRadera