fredag 5 juni 2009

Beställningar!

Karneval i hemstaden och det är regn o rusk. Stackars små barn som klätt upp sig för dagen och trippat ner till stan för att delta i barnkarnevalståget. Såg nämligen dom när jag åkte i en varm o skön bil för att lämna smyckesbeställningar. Ville plocka upp varenda en och kasta in dom i bakluckan...=/

Lite bilder på beställningarna:
Presenter till 5 duktiga dagisfröknar!



3 st vänskapsarmband!


Helgen ser ut att regnas ihjäl så det passar bra att sitta med mina andra smyckesbeställningar samt andra syprojekt. Man börjar ju verkligen att undra vart vår sommar är? Man blir ju sååå deppig när det bara ska regna hela tiden. Iallafall jag! *blää*
Tjejerna på Resmat: hoppas ni är nöjda med era smycken annars vet ni vart jag finns!
Ha en trevlig helg!

3 kommentarer:

  1. åhhh hurra va du ä bra, vad fina saker du gjort åt mig!!!
    kram L (trots att jag inte jobbar på Resmat;-))

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera