fredag 11 september 2009

Utlottning av halsband

NU har jag nått över 2000 besökare... Värt att fira med en utlottning, va?
Vinsten i mitt lotteri är ett halsband med texten LEV IDAG, värde 129:-.


Vill du vara med i utlottningen av halsbandet lämnar du en kommentar till detta inlägg. Har du en blogg och länkar till utlottningen med bilden ovan får du en extra lott. Skriv i så fall i kommentaren att du har länkat. Har du ingen blogg väljer du "Anonym", men glöm inte att skriva ditt namn efter kommentaren.

Tävlingen pågår till 30 september!

LYCKA TILL

17 kommentarer:

  1. jag vill vara med,för du gör så fina smycken!!ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Hejsan jag vill vara med i utlottningen av halsband!!
    Superfina nya grejor du gjort!!

    SvaraRadera
  3. Du brås på din mor som konsthantverkare!! Hans-Erik

    SvaraRadera
  4. Jag vill vara med! Du är super duktig på att göra smycken, och de där halsbandet (lev idag) var jätte fint och alla andra grejor oxå så klart :)// syster Frida

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! Du är super duktig på att göra smycken, och de där halsbandet (lev idag) var jätte fint och alla andra oxå så klart :)// Syster frida

    SvaraRadera
  6. Såklart man vill vara med i utlottningen av det fina halsbandet! :)
    //Linda Nilsson

    SvaraRadera
  7. Jag vill vara med!! Du är så duktig och jag ser fram emot smyckena jag beställt. Som grädde på moset så verkar du vara en jätte trevlig tjej också:)!
    Pernilla

    SvaraRadera
  8. Här tittar jag in med jämna mellanrum. Min önskelista är lång vid det här laget :D Du har sytt två underbara tunikor till mina små flickor, kanske dags att jag skaffar något till mig själv?

    SvaraRadera
  9. Jag vill jätte gärna vara med och tävla :) Har lagt ut bilden i min blogg och länkat till dig :)

    www.malinnordh.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill också vara med! Jätte fina smycken du gjort!
    Länkar i min blogg :D

    /Sandra

    SvaraRadera
  11. Du Är En Pärla!!
    Puss Och Kram Lena!

    SvaraRadera
  12. Jag vill vara md och tävla.
    /Emma Björkman
    emma.bjorkman@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hej! Jag är såå nöjd över mitt halsband jag beställde av dig! Vill gärna vara med å tävla! /Anna Emanuelsson

    SvaraRadera
  14. Hittade hit tack vare en kompis som precis fått hem ett smycket från dig. Blev helt förälskad i det så snart kommer en beställning från mig oxå :o). Jag tänker ge det till mig i födelsedagspresent! Jag ska bara bestämma mig för hur det ska se ut och det är ju inte det lättaste.... Självklart vill jag vara med i tävlingen!
    Hälsningar Jennie i Halmstad
    jennie.gunnarsson@yahoo.se

    SvaraRadera
  15. Hej!
    Jag vill också vara med och tävla.
    Kram till dig Fija.

    SvaraRadera
  16. Vill också var med o tävla =) Väntar med spänning på mina 2 hjärtan.
    Hoppas att du får en trevlig helg!

    Kram
    Elin Asp

    SvaraRadera
  17. Jag vill jättegärna vinna! Superfina smycken!

    SvaraRadera