torsdag 3 september 2009

Nytt namn

me and my pearls
design by fija
Det är jag nuförtiden, känns fjantigt att presentera sig med nya namn sådär. Men jag gillar namnet och det klingar bra och man fattar vad det handlar om..eller vad tycker ni?? Kommentera gärna vad ni tycker!

Jobbar febrilt i min lilla pärlverkstad nu, många beställningar har det varit och så ska jag ha smyckesvisning imorgon och så är det marknad på söndag..hugaliga! ...men kul såklart...=)
Hoppas nu bara att min sista beställning av smyckestillbehör hinner komma senast imorgon, det är jag i ett förbannat nötskal, att göra allt i sista sekunden. (Mamma det är ditt fel, jag har blivit som dig)

Mössorna går inte som jag trodde, hinner absolut inte få med dom på marknaden. Om jag inte sitter uppe på nätterna vill säga. Skulle behöva en liten assistent som jag kunde plocka fram vid såna här tillfällen.
Mitt i allt så ska jag baka en äppelkaka nu, så Jenny om ni skulle komma o hälsa på så gör det idag vetja...=)

kram kram

1 kommentar:

  1. Ha ha! ja , så är det,allting i sista minuten, det kan ju hända saker under tiden! Det blir så när man har många järn i elden!Gillade verkligen namnet,Lycka till på söndan! Allt brukar ordna till sig mot slutet!

    SvaraRadera