måndag 7 september 2009

FULLSPÄCKAD HELG

Vilken rolig helg det har varit!
Först var det inflyttningsmingel med smyckesvisning i fredags med ett superglatt tjejgäng. Gick jättebra och var roligt, fick lite nya beställningar som förgyller min vardag.

Mingelbilder


I lördags hälsade jag den nya familjemedlemmen VIGGO välkommen till oss. En liten Cocker Pinsch på 8 veckor har flyttat hem till min bonussyster. SÅÅÅÅÅÅÅ SÖT! Luktade så gott och var så där oemotståndlig som bara små valpar kan vara.... Man är kär på nytt! =)

VÄLKOMMEN VIGGO

I söndags var det dags för marknad igen i Tysslingen. Gick ju sådär sist jag var där med mina barnkläder eftersom snittåldern var på ca 80 år. Ville ge det en chans till iallafall. Men med stor konkurrens av andra större marknader just denna helg så var det ganska glest med folk och inte så stor försäljning för min del. Men kul och få en heldag med min mamma iallafall som för dagen hade sina goa vovvisar med namn på till försäljning.



Skönt o va på språng ibland men hemma är ju alltid bäst! kram

1 kommentar:

  1. ja,det är roligt o vara på språng ,men alltid skönt o kommaa hem! lycka till med smyckestillverkningen o ha en skön vecka!

    SvaraRadera