torsdag 16 april 2009

Maxat till vårmarknad i Tysslingen

Nu har jag maxat mitt klädförråd tills jag ska vara med på vårmarknad i Tysslingen utanför Örebro på söndag! Mycket som inte får åka med då jag saknar namnlappar, måste genast in o beställa. Funderar på det här med namn, så svårt det här med vad man ska döpa sina kläder till...hitta på ett bra namn bara sådär är inte det lättaste har jag märkt. Hur har andra hittat inspiration till sina finurliga namn??? Så än så länge får det heta "design by FIJA". Trist? JA!



Idag fick jag tid över på jobbet när en av mina massagekunder inte kom, då åkte ritblocket fram och har nu skissat upp en ny modell på en jacka/kappa som jag tänkte ta tag i efter helgens äventyr. Måste bara hitta det rätta tyget! Jag längtar....=)

Lägger in lite mer bilder på diverse plagg!


Orange tunika i linne! Kantband i brunt. Storlekar 2 och 6 år kvar
Pris: 150:-



Röd/rosa rutig tunika med ficka fram. Storlekar 2-4-6 år. *6 år SÅLD*
Pris: 150:-


Grå tunika i linne med rosa kantband. Endast 6 år.
Pris: 150:-



Baksida med stor rosa knapp.

Kappa att ha över klänningen. Retrotyg i brunt med rosa klöver. För lätt knäppning används tryckknapp med "fejkknapp" ditsydd. Storlek 2 år.

Pris: 200:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar