fredag 24 april 2009

Ikväll blir det skratt

Ikväll ska vi åka till V-ås och kolla på BIG COMEDY. En trevlig födelsedagspresent till mig o min sambo från våra goda vänner. Ser jag fram emot! Hoppas jag får skratta så jag har träningsvärk imorgon, det var längesen...

Men innan jag lämnar er för det så har jag gjort färdigt en klänning till en söt 2-3 åring. Längd mätt från axel: 46 cm
Marinblått tyg med vita prickar. En liten virkad blomma med röd knapp som detalj på bröstet.
Pris: 160 kr


Jag längtar till jag får ta bilder på riktiga små prinsessor med kläderna på. Min vän H har lovat att jag får låna hennes lilla Molly för att ta bilder...(får se om hon ställer upp på det!) Tills dess får vi nöja oss med platta kläder upphängda på galge.

Trevlig helg, för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar