måndag 14 december 2009

SISTA MINUTEN KLAPPAR

Har några smycken kvar som jag hade gjort till marknaden i wadköping. Säljer dessa nu till samma plånboksvänliga pris jag hade på marknaden. Alla smycken levereras i en röd organzapåse och för garanterad leverans innan jul beställ innan den 18 december! Vissa smycken finns bara i ett exemplar så det är först på bytet som gäller.....
Vill du köpa ett smycke, meila mig!

Porto 12:- ingår i priset som min julklapp till er.

Armband som viras 2 varv med oval bricka LEV IDAG, hjärta och stavlås. 2 st.
130:- *SÅLDA*

Armband CREA DIEM=skapa dagen. 1 st.
90:-
Armband VÄNNER FÖR LIVET. 1 st.

90:- *SÅLD*

Halsband 45 cm. LEV IDAG. 1 st.

140:- *SÅLD*

Halsband 45 cm. Trådhjärta CERISE. 1 st.
140:-

Halsband 45 cm. Trådhjärta VIT. 1 st.

140:-

Halsband 45 cm. Mönstrat hjärta. 2 st.
140:-Armband med stort stavlås. 5 st.

90:-

Halsband 70 cm. Stort avlångt hjärta 6 cm CREA DIEM=skapa dagen. CERISE. 1 st.
180:-

Halsband 70 cm. Stort avlångt hjärta 6 cm CREA DIEM=skapa dagen. TURKOS. 1 st.
180:-

Halsband 70 cm. STOR DROPPE med svarta pärlor. 1 st.
140:-

Halsband 45 cm. Facetterat glashjärta KLAR. 2 st.
140:-

Halsband 45 cm. Facetterat glashjärta SVART. 3 st.
140:-

Halsband 45 cm. STOR DROPPE med rosa pärlor. 2 st.
140:-

Berlockarmband med ett kors och röda pärlor. 1 st.
100:-

Berlockarmband med ett kors och blå/grå pärlor. 1 st.
100:-

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Jag skulle vilja köpa de där trådhjärtat med vita pärlor.
    Finns de kvar?

    SvaraRadera
  2. bra, att ni kunde göra byte och att det gick så bra för dig på marknaden!! kram mammsingen!

    SvaraRadera