måndag 14 december 2009

MARKNAD I WADKÖPING

Vilken härlig helg det varit.
Mysig marknad i hemstaden Arboga som vi besökte under lördagen, har nog aldrig sett såååå mycket folk ute på en o samma gång, väldigt trevligt.

Sedan var det ju dags för mig själv att stå på en marknad för första gången...räknar inte med Tysslingen då det är en väldigt pytteliten marknad. Nervös som en gris var jag när jag satt i bilen brummandes på väg till Örebro..hur ska det gå? tänk om alla bara går förbi? hur ska jag lägga upp grejerna? tankarna for runt så jag gjorde mig själv ännu mer nervös. Istället för att bara ta det för var det är, hade absolut inga som helst förväntningar över hur det skulle gå.
Fick kanonplats på marknaden, mitt i smeten! YIHAAA... så visst kom det folk, och fina beröm fick jag, och sålde mycket bra. Kallt var det och såklart hade man klätt sig alldeles för dåligt, men det kan man ju knappt erkänna. =)
Så ett varmt bad fick avsluta min kanontrevliga dag.
Gjorde ett hantverksbyte oxå, det allra roligaste! Bytte ett halsband+armband mot en stor betongbock som var hur fin som helst. Med lite granris under så får den nog mysa på altanen.

Tack ni som förgyllde min dag igår!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar