onsdag 15 april 2009

Jaha...då har jag börjat bloggat också!

Välkomna ni som hittat hit!

Vad är då tanken med denna blogg??

Just nu sitter jag här och är beroende...
Av vad undrar ni säkert!
Jo av att sy, är helt galet beroende av att producera diverse små söta barnkläder. Familjen behöver inte leta länge efter mig, man kan säga att dom vet vart dom har mig! Sitter fast vid min gamla ärvda Singer Samba Exklusive a'la 80-tal. Har lyckats pimpa upp en del av vårt datarum så jag har fått mig en ALLDELES EGEN sy/pysselhörna. Inte världens största kanske men dock en syhörna och jag är superglad för det!

Här har jag då suttit o svurit över vart f-n jag lagt saxen, nålburken, mönstret...ja över allt i princip. Konstigt nog har saker o ting en tendens att försvinna på denna oooootroligt stora yta jag har...Men va kul det är att sy!
Trådstumparna jag klippt av flyger all världens väg och hamnar på kläder, strumpor, soffan och t.o.m. i sambons öl...hihi...Men va kul det är att sy!
Ryggen smärtar av att ha suttit som en banan i flera timmar i sträck...Men va kul det är att sy!

Har fått ihop ett litet gäng kläder som bl.a finns till försäljning på UNIK i örebro samt på Tysslingen i örebro. Ska även vara med på vårmarknad nu på söndag ute i Tysslingen, ska bli spännande! Jag har ju absolut ingen aning om det är någon som ens är intresserad av just MINA kläder. Tänk om alla bara går förbi mig...=/ *hjälp*
Men jag har ju iallafall haft kul under tidens gång och det är ju det som allt handlar om från första början. Sen om nån vill köpa är ju bara bonus!

Tanken med denna blogg då är ju att ventilera det jag gör i min lilla syhörna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar