onsdag 25 augusti 2010

JOOOOO....


...jag gör smycken fortfarande, har bara varit så vansinningt lat att ta kort o blogga om det.
Ska väl ta o fixa lite inspiration för en ny kollektion kanske, kikar runt på smyckestillbehörsbutikerna men utan att det händer nå i huvet på mig.
Det står liksom stilla.
Men rätt som det är så bara sväller det över istället av ideer.

Beställning av en vän som ska gå på bröllop.

Ett set med armband och halsband med pärlmixen "BRÖLLOPSDAGEN", små strassrondeller i pärlraderna samt stor strassring som hänge. Togglelås med strassstenar.

6 kommentarer:

  1. Åh så fint! :)
    Du är så duktig!
    Jag tror att jag behöver ha en smyckesvisning snart igen så jag kan frossa bland dina smycken. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja snälla ha en visning så jag kan komma (till Marie),armbandet och halsbandet med pärlor var riktigt fint. Det måste du ta med isf :-)

    SvaraRadera
  3. Ja vi får se när det blir....=)
    Inspirationslös fortfarande, tyvärr.

    SvaraRadera
  4. Hej! Varifrån beställer du alla fina smycketillbehör?:)

    SvaraRadera
  5. jessica: det är olika ställen. Bl.a pearlized, pagoni, smyckestillbehör. Det finns en uppsjö av nätbutiker, bara o leta efter det man söker.
    Lycka till!

    SvaraRadera