söndag 7 mars 2010

Rolig helg!

Vilken urhärlig helg det har varit, har haft två stycken smyckesvisningar. En igår och är nyss hemkommen från den andra idag.
I vanlig ordning var jag jätteskrajsen när jag ska visa mina smycken, känner mig så utlämnad när jag står där framför en massa människor. Är inte den där naturliga talaren som bara bubblar ur mig alla info utan några som helst problem, utan jag misstänker att jag står där röd som en tomat i fejset och har ingen som helst aning vad jag egentligen säger. Thats me!
Mycket trevligt var det iallafall och tack Karin för många skratt igår...vilket härligt gäng du har!
Var riktig lyxbjudning av värdinnorna på båda visningarna, ost, kex och vin...*SLURP*
Synd synd synd att man hade bilen...vin går ju liksom alltid ner.

Ska beställa hem material nu för nu har jag lite att göra under veckan, alltid trevligt.
Min bästa tid!

4 kommentarer:

  1. jag förstår att du sålde rubbet, Lycka till med tillverkningen!! kram mammsingen

    SvaraRadera
  2. Tack själv Fija!
    Vi får styra upp en tjejkväll då du inte behöver ha bilen. :)
    Mamma blev jätteglad över arm- och halsbandet!
    Vi hörs när du är färdig med alla fina smycken!
    Varma kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Hej Fija!
    Är så glad över de fina smyckena som jag beställt! Har fått mycket beröm för dem!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  4. Nina, tack själv!
    Va kul att folk har gett dig beröm för dom.
    Ha de bäst.
    KRAM

    SvaraRadera