onsdag 10 februari 2010

VIMSIG FIJA!!! ....några beställningar

Nu är min smyckeshörna/verkstad helt utriven, inklusive halva källaren. Vi håller på och ska rusta upp eländet. Det innebar alltså att mitt "bo" fick förflyttats till annat ställe och det vart på matbordet...så nu ligger det smyckesgrejer ööööööverallt! Känns som jag är mer vimsig än vanligt nu när min organiserade oordning inte existerar...så ha överseende med det nu ett tag. Fösöker verkligen o hålla ordning på allt men...det kan hända att huvudet glömmer iallafall. Bara o vara på mig isånafall om så skulle ske.
Har iallafall knåpat på några smycken som beställts och såklart vill jag visa dom!










SNART KOMMER EN NY KOLLEKTION!!!

4 kommentarer:

  1. Älskar mitt halsband!
    Verkligen hur fint som helst.
    Tack! Du är fantastiskt duktig.
    /Angelica (Angel, Jens, Alltid-halsbandet)

    SvaraRadera
  2. Sååå fina! lycka till i fortsättningen! Mammsingen!

    SvaraRadera
  3. Helt sjukt va fint halsbandet blev. Vänner för livet B&T.Du är duktig du. Återkommer snart, kram Bitte

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag bara älskar mitt halsband! Barnen gillar det med, TACK!!!

    Kram Therese

    SvaraRadera