onsdag 21 oktober 2009

GRATTIS TILL MIG SJÄLV!

Har idag firat att jag blivit ännu ett år äldre.... HURRA HURRA HURRA...eller?

Åldersnoja? nej då....inte så att jag är för gammal för att vara ung-noja. Jag har nog snarare nån slags dödnoja. *creapy* Blir lite sorgsen när man tänker på att man inte kommer att finnas för all framtid. Hoppas på att nån smart forskare löser detta med att bromsa vårt åldrande så vi kan leva FÖR ALLTID.... men det ganska så snabbt för jag vill inte stanna kvar på detta jordeliv som en 85 åring...hahaha. Undra hur jag egentligen kommer att vara när jag är 85? En bitter kärring eller en lycklig tant? Hoppas på det sista för allas trevnad. =)

Iallafall mitt liv som 31 åring började bra. När jag steg upp ur sängen hittade jag en present.....*GLAD*.....Det visade sig vara en vistelse på Seglarhotellet på Sandhamn för mig o min sambo. Såg himmelens trevligt ut där. Så nästa helg är det jag som bl.a myser loss i en badtunna vid havet. En annan present var en resa till Stockholm med mat och dryck + shoppingpengar deluxe. Tack alla, löv u!

Nu ska jag lägga mina små.
O sen lägga mig själv i badkaret och drömma om när jag ligger här och spanar ut över skärgårn snaaaaart!!


KRAM

3 kommentarer:

  1. Grattis Fija massor av kramar.
    Ha det skönt koppla av och njut,
    innan du blir 85 år.
    Kram Marjo

    SvaraRadera
  2. Ha en fortsatt skön 31-årsdag! Kram från Mammi , Frida,Danne!

    SvaraRadera