onsdag 15 juli 2009

Det stundar för ett BRÖLLOP

Fick ett meil för ett tag sedan av en tjej som hade fått ett utav armbanden i inlägget med bild "5 armband till duktiga fröknar". Hon ville ha en komplettering med ett halsband och ett par örhängen för hon ska gifta sig nu på lördag och ville ha det på sig på sitt bröllop.....jag kan säga att jag fick tårar i ögonen när jag läste detta meil för jag vart såååååå hedrad!!!! Lilla jag fixa bröllopssmycken....=)
Hon ville att de skulle vara enkla o stilfulla med likadana hjärtan hon fick på armbandet.
Har nu våndats och vart orolig i flera veckor över detta överlämnande av halsband o örhängen till henne. Det är ju stort, tycker jag iallafall, det här med bröllop, allt ska vara perfekt!!!
Idag var hon och hämtade sina smycken och blev jättenöjd och glad över dom, såååå...mission completed!

***Önskar henne all lycka med sin blivande man***
Såhär ser hennes smycken ut:

...vi kan ju alltid hoppas att det dimper ner ett kort i min meil med henne i full bröllopsskrud...

3 kommentarer:

  1. jättefina,passande med hjärtan,till brölloppet!

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara få tacka ännu en gång för underbart vackra smycken. :) Du har gjort ett kanonbra jobb.
    Tack tack tack! :)
    Och givetvis kommer det ett foto i full bröllopsmundering. ;)

    SvaraRadera
  3. Marie, det ser jag fram emot!!! =)

    SvaraRadera